Swedish Knitblogger who loves spinning, knitting, dyeing and yarn. I will do some other roundabouts about life too.

Friday, May 22, 2009

Heidi saved you ;-)

Seriously, I was thinking to end my blogging time completely due to the severe lack of comments, and my stats falling, Im thinking this blog are more a surrogate for my family, instead of talking to me. But I guess there are some knitters out there, that occasionally drops in, and actually reads my ramblings... like Heidi and her great knitting, I mean Autumn Rose, that is a fair-ilse, and her latest cardi... how great. Me Im fighting with the template to get the blogheader better. Im so tired of looking vanilla, Im almost walking down and buying photoshop only to fix it... Well, It is holidays here, but so much work, garden, reviews....so sigh, Im NOT getting my knitting done. All "many projects knitters" know this, 5 rows here, and 10 rows there, and suddenly a whole lot are done at the same time. The rain showers are to short, so there is not enough serious knitting time. But - thank you - my thumbs are getting back into order. I think it was a cold infection that played there in the joints. Like an alien. Now it has moved elsewhere in my body. Ok, this is a small sample of my new banner (if it works)... Ok the yarn pic is z-twined Kempes (Anne-Maj's Ling's colour chart!).

6 comments:

heidi said...

oj då, du kan ju inte sluta blogga!

vad skall jag då läsa när jag blir rese- och sticksugen;)

skämt åsido, det där med bristande kommentarer verkar vara ett problem för många. det här är en annan bloggare jag läser som också undrar varför ingen lämnar någon kommentar:

http://agata99.blogspot.com/2009/05/sa-vad-tycker-du.html

så jag får väl säga samma sak till dig som jag sa till henne: jag läser allt du skriver, men jag är kass på att kommentera. men så ibland så surfar jag runt bland bloggarna och försöker strö kommentarer omkring mig, så att folk förstår att jag läser och uppskattar all till dom lägger på att blogga:) det gäller dig med - jag tycker det är roligt att läsa din blogg, jag gillar det du stickar, och jag ser fram emot mycket mer av samma sak:)

Going Out On A Limb Designs said...

I love reading your blog. About 30 years ago, I lived in Norway. I loved and still love your country. It was one of the most beautiful places it was ever my privilege to live. Reading your blog takes me back there.

suerowal said...

I read your blog!
I'd miss you if you quit, especialy your travels & yarn purchases.

Anonymous said...

Håller med Heidi! Jag läser din blog regelbundet och älskar den! Ravelry har onekligen tagit en del av den tid jag tidigare använde på att följa med bloggar, men jag har fortfarnade c. 10 som jag kollar regelbundet, DIN och HEIDIS hör till mina favoriter. Jag skall skärpa mig med kommentareran, ofta svarar jag, men bara för mig själv:)
Jag har t.ex. inte sagt ett knäpp om din fantastiskt vackra randiga tröja som sitter perfekt och som jag gillar skarpt, jag har bara tänkt...

Det känns säkert bättre när ´du blir av med viruset.

Du kan i alla fall vara säker på att du sprider glädje och inspiration också då det är glest med kommentarer.

Monica

Milly said...

Oh I hope you do not leave blogging! Your are such an inspiration and so talented. I have recently had a slump in my stats too. I think it is temporary, being warmer in a lot of places people going outside to do things and not sitting at their computers as often as they do in the colder months.
I understand it gain be a drain on your time, but I really would miss you if you weren't here.

Froding said...

Hej Sigrid !
Sluta inte men börja gärna med lite svenska mellan varven. Lite jobbigt att läsa ibland när tiden är kort!! Kollar in dig med jämna mellanrum!!