Swedish Knitblogger who loves spinning, knitting, dyeing and yarn. I will do some other roundabouts about life too.

Saturday, March 22, 2008

Progress: Wedding Cardigan . my poetry babe!

Poetry in Stiches - Wedding Cardigan. My easter joy! The pattern in the swedish book is of course incomplete (when to start sleeve steeks?) but Im guesstimating until someone tells me facts. With sidelight, every uneveness shows. And Im running out of yarn. The winter is strong in Sweden, and I knit and get served great healthy dinners and T by my beloved. And Im still sounding horse (hi, America Idol 2009!) Im knitting my easter away, watching old movies and Shaun the Sheep. It is so great.
Found bugs on my Hoya. Now they need all need treatment.
Happy Easter blog readers.

2 comments:

Marias stickning och läsning said...

Kul att se att någon mer stickar brudkoftan ur Dikt i maskor. Jag håller på med den till min dotter, stickar i Garnstudios Alpaca. Just nu har jag paus med den och har inte lagt in den än på bloggen.

LivM said...

Jeg fant deg via Ravelry der du fortalte at du strikker fra boken til Hisdal. Jeg har strikket en jakke til datteren min og den ble flott. Vil du så kan du se den på bloggen min , under bloggarkiv april 2007 eller på Ravelry under prosjekter. Ha en fortsatt strålende mai!