Swedish Knitblogger who loves spinning, knitting, dyeing and yarn. I will do some other roundabouts about life too.

Tuesday, May 02, 2006

Need of a knitalong ;-) Tudor Roses!

Im a looser in the Latvian mitten knitalong. But hey, it was fun, and I'm struggling with the next mitten. Anyhow, I was bored (it actually was fast doing my taxes), and I feel like a knitalong - so i joined this one what a great idea. I will thought that I should get into the stash and find some yarn, maybe also join the STASHsaving knitalong...called stashalong ;-) well. Also thought about the Tubey.. but I guess I will go for a project that will keep me busy in the summer. If you find a UFO/WIP-along for me, comment here.Too busy to start and one myself. If you have any yarnshopping hints for VALENCIA in SPAIN please tell me, what is yarn in spanish? I will go there for a few days.

3 comments:

Froding said...

Men men men...inte är du en förlorare..du har gjort ett par vantar vilket många av oss inte ens hann med. Så upp med hakan och beställ garn till en Alice S. Då får du så många nystan att du blir glad igen!!Tänk så många som röstat på dig, tror du att de ser dig som en förlorare????

Garngamen said...

Du är då gullig... Himla gullig. Jo, jag förstå verkligen inte varför jag håller på och klankar på mig själv. Problemet är att jag har så himla många nynstan. Förmånga typ. Att ta från "garnlagret" är alltid skönt.
Kram, tack för uppmuntran (Ps.Skall till KARLSTAD i helg, på Studentjubileum!) Bor på Statt! Men inte mycket till tid inte..

Froding said...

Ring mig om du får en halvtimme över, vi kan ju alltid ta en glass.....mitt mobilnummer finner du på eniro...